Chcete umět efektivně vybírat skvělé zaměstnance, díky kterým bude vaše firma prosperovat a bude mít nízkou fluktuaci?

Lámete si při výběru zaměstnanců hlavu nad těmito otázkami?

„Jak si mám definovat, koho ve firmě potřebuji, co od něj chci a co mu nabízím?“
„Jak mám zacílit na ty správné lidi a kde je najdu?“
„Na co a kdy se jich mám ptát, abych zjistil, zda jsou na danou pozici vhodní a nábor byl zároveň efektivní a lidé ve firmě byli dlouhodobě?“
„Jak poznám, že je ten člověk skutečně takový, jak o sobě mluví?
„Jak skvělého člověka přesvědčím, aby pro nás pracoval?”
„Jak dosáhnu toho, aby si zaměstnanci do práce nechodili jen pro peníze, ale naopak pomáhali firmu rozvíjet s plným nasazením?“

Ptali jsme se na to stejné!

Jsme Tomáš Suchomel a Pavlína Vejmolová

Možná nás znáte díky službě Garantovanynajem.cz nebo třeba VITOM Realitní ekosystém.
Více o nás
Podnikáme již 15 let. A za tu dobu jsme si prošli nesčetnými kotrmelci v našem podnikání a spolu s tím i firemním a osobním vývojem. Všechny vzestupy a pády nás dovedly k porozumění toho, jak podnikání nastavit udržitelně a dlouhodobě. Jak firmu vést namísto být firmou veden. Jak si z podnikání vytvořit zábavnou, smysluplnou, a přitom úspěšnou hru.

Vytvořte si svůj snový tým

Budování týmu je téma, kterému je potřeba věnovat hodně pozornosti. Prošli jsme si stovkami pohovorů a na vlastních zkušenostech zjistili, co funguje a co nefunguje.

Chcete zjistit, co vám brání v tom mít v týmu skvělé lidi, a hned s tím něco udělat?

Díky 15 leté praxi, bezpočtu školení, pokusům a omylům, jsme došli k jasným postupům, které pomáhají přilákat a vybrat skvělé zaměstnance a šetří náklady související s výběrem nevhodných kandidátů

Jaké náklady přináší špatná personalistika?
Náklady potřebné pro řízení celého procesu náboru, setkávání se zájemci o danou pozici. A to často zbytečně opakovaně, pokud se vám lidé ve firmě často obměňují.
Náklady z ušlého zisku z hodnoty, kterou by váš nový kolega do firmy přinášel, kdyby tam byl a vydržel tam dlouhodobě.
Náklady z ušlého zisku z hodnoty, kterou by vytvářel již zaběhnutý funkční tým lidí, namísto toho, aby se neustále sžíval s nováčky a věnoval energii zaučování.
Místo opakovaného náboru zaměstnanců na jednu pozici se tak můžeme více soustředit na to, co firmu skutečně rozvíjí.

A navíc máme i více času na sebe, své koníčky, rodinu i nové projekty, které mění svět k lepšímu!

Chcete také skvělý tým lidí, které bude společná práce bavit a budou firmu posouvat dopředu?

Vše důležité, co nám pro výběr skvělých zaměstnanců funguje, včetně praktických materiálů, jsme dali do jednoho e-booku!

Už nemusíte na tucty personálních školení jako my, abyste zjistili odpovědi na všechny tyto otázky.

Ani nemusíte vymýšlet vlastní strategie a učit se z vlastních přešlapů.

Stačí nahlédnout pod pokličku našich firem, vzít si to nejlepší z naší praxe a využít to ve vašem podnikání!
Představujeme vám e-book:

Jak si přitáhnout skvělé zaměstnance

Dozvíte se v něm, jak uvažovat nad přijímáním nových lidí do týmu, stát se magnetem na skvělé zaměstnance a budovat díky tomu dlouhodobě prosperující firmu s nízkou fluktuací
2370 Kč

startovací cena: 990 Kč

Získat e-book!
Chci skvělé zaměstnance a prosperující firmu

S e-bookem získáte těchto 6 praktických příloh v podobě ihned použitelných dokumentů:

Seznam 14 otázek díky kterým zjistíte, zda je uchazeč produktivní a co jej motivuje
Vzor osobního dotazníku, díky kterému zjistíte, jestli kandidáta vůbec zvát na pohovor
Seznam 23 otázek k použití na ověření referencí u minulých zaměstnavatelů
Nápady na 11 doplňujících otázek pro první a druhé kolo pohovoru
Vzory otázek, které vám pomohou definovat si budoucího kolegu včetně vzoru Value Proposition Canvas
Checklist a tahák k pohovorům, který vám pomůže být na pohovor připraveni

Nejste si jistí, zda náš e-book vůbec potřebujete?
Stáhněte si ochutnávku a my vás přesvědčíme, že ano!

V ochutnávce zdarma vám sice nedáme všechno, ale alespoň se přesvědčíte, proč náš e-book prostě potřebujete.

Přemýšlíme nad náběrem zaměstnanců jinak. Jsme si jistí, že už z ochutnávky se dozvíte o přístupu, který byste v personalistice nečekali.

Nechám se přesvědčit! Získat ochutnávku e-booku zdarma:

Jaké kapitoly v e-booku najdete a o čem jsou?

1. Definujte si, koho hledáte

To, co si nemůžete představit, jednoduše nemůžete mít. Pokud nevíte koho přesně hledáte, bude se vám hledat těžko.

2. Nastavte si firemní „Síto“ na uchazeče

Osvojte si techniky, díky kterým budete trávit svůj čas na pohovorech opravdu jen s lidmi, kteří za to stojí.

3. Připravte se na pohovory a jejich průběh

Vítěztví čeká na toho, kdo má vše v pořádku - lidé to nazývají štěstím. Porážku zažije ten, kdo včas neučinil nezbytná opatření - tomu se říká smůla.
Roald Amundsen.

4. Používejte naše materiály

Otázky k pohovorům, které vám řeknou víc, než vám chtěl uchazeč sdělit. Rozeznejte ty, kteří posunou vaši firmu kupředu od těch, kteří se jen vezou.

Tento e-book není jen suchá teorie!

Součástí jsou osobní příběhy, příklady a ukázky.

Díky vzorům dokumentů a návodům, jak na praktickou stránku pohovorů, tak i komunikaci, můžete vše převést rovnou do praxe.

Na konci e-booku pro vás máme také připravené shrnutí
a praktické pomůcky k tisku.

Tak abyste vše důležité měli stále na očích.

Je to pro vás, pokud jste:

majitel firmy v roli personalisty, který hledá skvělé lidi, nadšence pro svůj projekt
podnikatel, který na začátku nejvíce potřebuje parťáka, na kterého se může spolehnout
manager budující tým, který bude táhnout za jeden provaz
personalista, který chce být ve své práci skvělý a zajímají ho nové možnosti jak nahlížet na výběrové řízení

Jste připraveni?
Jdeme na to!

Chci skvělé zaměstnance! 
Získat e-book
+ získat šablony otázek a dokumentů